CRM in Excel sau Google Docs

Un sistem CRM in excel vă poate ajuta sa cresteti vânzările prin raționalizarea comunicațiilor cu potențiali clienți. Software-ul CRM Online vă poate ajuta in integrarea acestuia cu urmărirea veniturilor, gestiunea vânzărilor, și sistem de e-mail într-un software complet (all-in-one). Dacă nu aveți nevoie de acest tip de integrare și cauți un mod simplu (și gratuit) pentru a ține evidența clientilor, atunci puteți încerca să utilizați un șablon CRM in Excel. Am identificat unul mult mai simplu proiectat decat cele pe care le-am utilizat eu in trecut.

CRM ul de mai jos, este realizat in Microsoft Excel pe baza unor cerinte exprese de la câțiva utilizatori. Evident ca acest CRM in Excel nu va face tot ce face un CRM Online dedicat dar ar putea să vă dea un inceput promitator pentru personalizarea propria soluție sau vă va ajuta să decideți dacă o soluție CRM bazată pe excel este potrivita afacerii tale.

Este foarte important de mentionat ca acest sistem de CRM in Excel este o baza de date simpla, nu se lucreaza concurent (2 editari simultane) pe aplicatie decat, daca este folosita cu Google Docs.

Descarcati solutia CRM in Excel de la acest link.

Descarcati solutia CRM in Excel pentru Google Docs de AICI.

Vreti sa invatati mai multe despre Excel? Va recomand cu caldura un curs de excel sustinut de Dynamic Learning in Bucuresti. Pentru detalii click pe acest link.

Facebookgoogle_pluslinkedinmail