Implementarea CRM partenerii strategici interni

Implementarea CRM -ului si partenerii strategici interni

 

Parteneriatele strategice interne organizatiei au un rol foarte important intr-o implementare CRM de succes.
Intreaga strategie CRM are la baza conceptul de colaborare si automotivare a resurselor implicate.

Daca se comunica corect beneficiile fiecarei parti implicate in implementare, adoptarea solutiei va fi net superioara cazului in care se impune adoptarea fortata a sistemului.

Am spus in articole precedente ca CRM-ul este o modalitate de a face afaceri mai eficient cu o relationare mutual benefica pentru toate partile implicate in proces. Acest lucru înseamna ca, colegii dumneavoastra din management necesita formarea unor parteneriate interne puternice în jurul valorii CRM-ului.
În cazul în care dvs. si organizatia dvs. sunteti deja pe calea de a implementa o aplicatie de management al clientilor CRM, acesta este momentul de a aduce din nou la masa de discutii strategia de vanzari, si revizuite obiectivele ce se doresc a fi atinse in urma implementarii CRM-ului.
Puteti depista acum ca anumite cerintele care au fost, în conflict, sa fie rezolvate prin solutii tehnice sau prin schimbarea strategiei de abordare a sistemului de management al clientilor.
Este critic ca sistemul de management al clientilor sa fie implementat in parteneriat cu un consultant intern sau extern, specializat in implementarea de solutii CRM in industria dumneavoastra. Daca organizatia dumneavoastra a luat in considerare ocolirea unui parteneriat cu un consultant de implementare a sistemului CRM, atunci acum este momentul de a reveni asupra deciziei cu o analiza de risc precisa si posibil ca cifrele financiare va vor indruma catre a construi un parteneriat cu un consultant.

Este vital ca sistemul de management al clientilor sa fie implementat in urma unei analize interne. Toti factorii implicati in sistemul CRM, management, utilizatori, furnizori, parteneri externi, clienti etc trebuiesc analizati. Factorii analizati trebuie sa devina constienti de faptul ca este apreciat rolul lor in intregul sistem. Factorii implicati trebuie sa stie ce date trebuie sa ofere si sa fie ajutati sa înteleaga modul în care se intentioneaza sa fie utilizate informatiile care sunt cerute.

Instrumente de CRM trebuie sa fie integrate în sistemele de dvs cat mai aproape de perfectiune . Facându-le o parte fireasca a interactiunii dintre companie si clientii sai prin asistenta oferita.

Un producator important de alimente pentru animale de companie, a redesenat ecranele din interfata de utilizare a utilizatorilor pentru serviciul de asistenta telefonica gratuita pentru consumatori.
Integrand in acesta noua interfata elementele dorite si cerute de catre consumatori. Aceasta informatie nu ar fi putut fi exploatata daca in planul de implementare nu ar fi fost luata in considerare importanta nevoilor consumatorilor.

Este important in implementarea unei solutii de management al clientilor CRM sa alocati timp pentru a stabilii strategia CRM. Ulterior se vor executa procesele de colectare si procesare a datelor pe care le va folosi solutia.Tot acest proces este foarte important sa fie sustinut de intreaga echipa din companie.

Solutia CRM este construita în jurul valorii de gestionare a unor relatii mai eficiente, pentru a va ajuta sa conduceti activitarea în timp real, pentru a atrage reducerea costurilor.
In acelasi timp solutia CRM va contribui la viabilitatea produsului si a ofertelor de servicii.

Înainte sa faceti primul pas înainte, sa fie absolut clar ceea ce doriti sa realizati cu solutia de management al clientilor CRM ce doriti sa o implementati.

Organizatiile care pun în aplicare cu succes o solutie CRM încerca sa gaseasca solutia cea mai simpla atunci când stabilesc strategia lor de CRM.

O solutie low-tech, care functioneaza, pentru anumite companii este mai eficienta decât o solutie de înalta tehnologie care poate fi greoaie, costisitoare si contine multe elemente ce trebuiesc fie eliminate fie puse în aplicare inconsecvent.

Amintiti-va, clientii au nevoie sa faca afaceri cu organizatiile care le cunosc, care stiu ce isi doresc si au nevoie, si care îsi desfasoara activitatea pentru a satisface aceste dorinte si nevoi. astazi aplicatiile CRM au o componenta de comunicare sociala avansata. Profitati de informatiile obtinute prin feedback social.

Solutiile CRM sunt concepute si construite pentru a va asigura succesul prin procesele de colectare a informatiilor de care aveti nevoie pentru a satisface nevoiele si cerintele clientilor.

Inainte de a cauta o solutie CRM puneti-va intreabarea: „Organizatia mea are deja o strategie de management a relatiilor cu clientii? Care este?”

E-commerce nu este un concept nou in piata, este o extensie a conceptului care are în vedere faptul ca in centrul „Comertului” sta strategia de a crea, mentine, si extindere a relatiilor cu clientii.

Internetul ofera o cale pentru a obtine informatii despre afacerea dvs. si despre produsul sau serviciul dvs. pentru a pune la dispozitie informatii curente clientilor.

La nivelul cel mai înalt, trebuie sa utilizati Internetul pentru a oferi produse si servicii catre clientii dumneavoastra.
Puteti avea relatii mutual profitabile cu clientii. Relatia ta cu întregul (clienti, furnizori, angajati) poate exista cu succes prin internet prin solutiile CRM SaaS.
Cu tehnologia disponibila astazi, comercializarea de produse prin Internet, raspunde la întrebarile clientilor, ofera servicii suplimentare pe baza achizitiilor sale anterioare, si poate sa evalueze satisfactia clientilor .

Firmele ar trebui sa caute pentru implementare firme sau persoane independente specializate in implementarea si dezvoltarea solutiilor CRM.

Facebookgoogle_pluslinkedinmail