Reclamatii Posta Atlassib

Incep prin a va spune ca Posta Atlassib face tot ce poate pentru a livra coletele. Totusi lista de reclamatii pentru posta Atlassib este foarte lunga.

Principala cauza a reclamtiilor ce tin de serviciul de posta de la Atassib.

  • promisiunea gresit facuta catre expetitor
  • angajatii slab platiti ce lucreaza la posta Atlassib conduc si ele la reclamatii
  • sistemul electronic de monitorizare a coletelor intrate si traseelor de livrare duce si el la insatisfactii si reclamatii
  • un departament de relatii cu clientul defectuos administrat
  • tacticile de evitare a unei livrari de catre curierul din teren atunci cand ii este incomod

Acestea sunt cateva cauze directe ce conduc catre multe reclamatii pentru Posta Atlassib.

Daca ai o problema cu un colet Atlassib incearca prima data sa o solutionezi pe urmatoarele metode:

Telefon +40 741 269 788, +40 269 228 821, +40 269 218 152
Email http://www.postaatlassib.ro/servicii/reclamatii/
Facebook https://web.facebook.com/posta.atlassib/?fref=ts
Cere consiliere de la Organizatia InfoCons http://www.protectia-consumatorilor.ro/
Depune o reclamatie la ANPC  http://reclamatii.anpc.ro/

Eu am aflat pe propria piele cu ceva vreme in urma cum Curierii de la Posta Atlassib, nu livreaza colete in Cosmopolis pentru ca nu primesc BACSIS. Sau livreaza defapt dar cu insistente si multe telefoane.
Apropo, uite cum arata pagina lor de reclamatii http://www.postaatlassib.ro/bann2/sugestii-reclamatii/

Eu inteleg termenul de bacsis dar poate cand faci ceva special pentru client.
Dar curierii astia sunt incompetenti, nesimtiti si au tupeul sa tipe la tine ca cica iti fac ei tie favoruri.

Cate reclamatii are Posta Atlassib?

Din cate am citit pe facebook si pe alte forumuri Posta Atlassib are foarte multe reclamatii. ANPC nu ofera o centralizare a numarului de reclamatii facut la adresa vreunui comerciant.

Intr-o lume a informatiei, numarul de reclamatii solutionate si nesolutionate ale unui operator economic este un indicator foarte important.

Majoritatea coletelor transportate de posta Atlassib sunt pe rute internationale. Din foarte multe astfel de colete dispar obiecte.
Din pacate la astfel de situatii nu exista rezolvare decat prin listarea si declararea produselor existente in colet cand se depune coletul. Acest aspect ar conduce si la obligativitatea de a face asigurare a transportului. Din pacate inca, expeditorii nu fac asigurare pe valoarea si pe obiectele transportate.

Totusi, chiar si cu asigurare, tot am citit reclamatii nesolutionate decat in instanta. Aspect ce implica mult timp si multi bani din partea clientului. De obicei doar firmele merg in instanta cu o reclamatie nesolutionata la transportator. Si, doar cand valoare daunei este una foarte mare.

 

Principala reclamatie catre Posta Atlassib este ca se fura din colet

Daca vrei sa eviti o viitoare reclamatie la Posta Atlassib, depune odata cu coletul o lista a continutului. Lipeste-o la vedere. Si cel mai important fa o asigurare a coletului cu valoarea declarata a bunurilor.

Altfel daca faci doar un inventar si nu platesti asigurarea coletului, o sa ramai cel mai probabil pagubit.
Hotii care umbla cu coletele din Posta Atlassib abia asteapta sa vada o lista a continutului si lipsa asigurarii bunurilor.

Chiar si cu asigurarea coletului furtul tot va fi un subiect normal in serviciul de coletarie de la Posta Atlassib.
Pentru rezolvarea situatiilor de acest tip pe termen lung este necesar ca Operatorul de coleteAtlassib sa fie tras la raspundere de catre clienti si de catre o autoritate mai mare.
Dar sa ajunga sa plateasca cu bani grei lipsa de interes fata de solutionarea reclamtiilor.

Daca Posta Atlassib nu are daune datorate reclamatiilor depuse de clienti la ANPC atunci situatia nu se va schimba. Fara o motivatie corecta nu vor exista actiuni corective.

Altfel mai este si varianta naturala prin care, o sa apara o alternativa fezabila dpdv costuri de transport.
Deci, daca asteptam un nou transportator de colete mai bun mai performant si mai ieftin decat Posta Atlassib atunci o sa mai dureze schimbarea.

Ai avut o situatie neplacuta?
Vrei sa faci publica reclamatia pentru Posta Atlassib, scrie in comentariu patania ta.

Facebookgoogle_pluslinkedinmail

3 thoughts on “Reclamatii Posta Atlassib

  1. Si EU am fost sambata sa intreb daca mi-a ajuns pachetul de la Dorohoi si mi-a zis ca nu sa merg dupa pe la ora 14-14-30 si cand ajung la usa agentiei surpriza usa si nici la nr .de telefon afisat nu raspunde nimeni.Parca am FI datorii cu ceva la ei ca sa ne minta asa pe fata. Scarba mare la firma nu degeaba lumea alege sa mearga cu alte firme sau cu avionul.

  2. Azi am fost la ora 11 si era inchis. Pe site scria ca Duminica lucreaza pana la 12. Un portar ne-a spus ca angajatii nu vin pentru ca nu sunt platiti. Bun. Dar cat de greu e sa modifice pe site?

  3. Nu se respecta data livrarii coletelor
    La ora reclamarii se rapunde urit

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *