Strategii de marketing in 3 pasi

Strategii de marketing personalizate

Strategia de marketing și obiectivele de marketing se desfasoara pe parcursul dialogului cu piata, când vorbesti cu cineva despre afacerea ta online sau offline este implicata o activitate de marketing care este corect sa fie conforma cu una dintre strategiile de marketing planuite. Orice discuție despre firma ta este o oportunitate de a promova vânzările și creșterea marcii reprezentate.
Un set de strategii de marketing personalizate afacerii va ajuta să vă concentrați pe aspectele cele mai importante, diferentiatoare in fata competitiei. Prin strategia de marketing vei identifica diferite modalități în care poți vorbi cu clienții și să te diferentiezi de concurenti totodata realizand mai multe vânzări.

Strategia de marketing iti clarifica urmatoarele aspecte in planul de actiune: iti spune ce comunici, cui comunici si cand comunici si cum cumunici astfel incat sa iti atingi scopul, cel de a te diferentia de concurenta si de a vinde.

Pasul 1 stabiliti obiective pentru Strategii de Marketing SMART

Obiectivele de marketing se vor concentra pe modul în care crești vânzările și păstrezi clienții castigati.

Pentru a explica cum se face acest lucru, experții vorbesc despre cum este cel mai bine sa „împachetezi” produsele si serviciile tale, ce pret sa pui si cum sa le prezinti in piata.

O strategie de marketing ajuta să iti adaptezi mesajele in mixul  potrivit de marketing astfel încât să aducă vânzări.

Pasul 2 in Strategia de marketing: cunoașteti clientii

O strategie de marketing de succes depinde de înțelegerea clienților, ceea ce au nevoie și ce iar convinge sa cumpere de la tine.
Nu există substitut pentru cunoaștere. Experiența și comunicarea bidirecțională (feedbackul) vă vor spune multe despre clienții dumneavoastră. Dar, cercetare de piata corect targetata va construi o imagine mai detaliata a segmentelor de clienți cu nevoi similare. Acesta va ajuta să înțelegeți cum să identiticati si sa comunicati catre aceste persoane, astfel încât să nu pierdeti timpul pe oameni care nu sunt interesați de oferta companiei dumneavoastra.
Este foarte important sa înțeleageti cum funcționează piata tinta – unde afla clientii despre oferta? cum afla de oferta, cat de clara le este oferta si care ar fi acel extra beneficiu care i-ar determina sa cumpere pe loc. Strategia ta ar trebui să-ți spuna chiar cum fata de competiția ta și ce tendințe noi să aștepti.

Pasul 3 in Strategia de marketing: se face un plan de marketing

Un plan de marketing explică cum se pune strategia în acțiune. Acesta va stabili bugetele de marketing și termene, dar se va spune, de asemenea, modul în care ai de gând să vorbești cu clientii tinta – fie că e prin publicitate, networking, Expozitii, marketing direct și așa mai departe.
Crucial, planul de marketing va dicta momentul in care să vorbesti cu clienții. Calendarul activităților coordonate cu ciclurile de cumpărare vor economisi bani și vor maximiza vanzarile.
În cele din urmă, planul de marketing ar trebui să privească spre viitor: aceasta ar trebui să evidențieze modul în care vei urmarii cresterea vânzărilor și ceea ce faci pentru a dezvolta oferta.
Ca și în orice plan, elementele progres trebuie măsurate în mod regulat și revizuite pentru a vedea unde este de lucru și ceea ce nu este conform planului, astfel încât să poti stabili noi obiective si sa te adaptezi la modificările de pe piață.

In concluzie, nu exista strategii de marketing la pachet gata de a fi aplicate, nu exista retete unice.
Fiecare afacere fiind unica, avand in vedere modul de reactie diferit de la individ la individ, necesita dezvoltarea unor strategii de marketing specifice situatiei in care va aflati parcurgand cei 3 pasi.

La inceput puteti sa realizati cei 3 pasi mai sumar, urmand sa reveniti cu noi si noi detalii.
Foarte important, ce scrieti in strategia de marketing trebuie aplicat cu consecventa, trebuie masurati cu consecventa si trebuie ajustati parametrii pentru a indeplini obiectivele trasate.

Planuiti strategii de marketing online? Va recomand sa realizati un audit seo gratuit pentru site-ul dumneavoastra.

Facebookgoogle_pluslinkedinmail