Reclamatii Cargus (Urgent-Cargus)

Patimesc de pe urma profesionalismului celor de la Cargus.

Spun ca te-au avizat desi numarul de telefon este inchis.

Ei incearca livrarea doar cu telefon in prealabil, deci daca telefonul este scris gresit sau este inchis atunci ei intorc coletul in depozit.

Daca ar venii in locatie ar putea lasa bilet in usa drept dovada ca au incercat livrarea reala a coletului.

Pentru informatii sau reclamatii nu sunt de gasit, suna mereu ocupat, iar chat-ul online da o eroare.

Doar poti pune comenzi, poti verifica awb-ul dar nu poti interactiona rapid cu ei.

Daca vreti sa faceti reclamatii la Cargus nu prea cred ca aveti unde desi sunt vopsiti frumos la capitolul marketing in realitate nu sunt disponibili pentru relatii cu clientul.

Dovezile celor 2 detalii importante in cele 2 imagini.

Pe 6 ianuarie daca ar fi fost in locatie, ar fi lasat bilet cu un numar de telefon mobil al agentului de livrare.

Pe email nu s-a comunicat nimic decat un mail cu un status initial.

Pe 7 ianuarie nu a venit nimeni in locatie. (desi ei spun ca a fost agentul si a avizat)

dovada reclamatie cargus

 

 

 

 

chat relatii clienti cargus

 

 

 
Am trimis 2 email-uri sunt curios ce vor raspunde si cand. Sigur vor da vina pe serviciile tehnice.  Eu cred ca nu au deloc asezate lucrurile in departamentul de reclamatii Cargus.

Sunt sigur ca la Urgent-Cargus sunt multe reclamatii dar nu sunt tratate cu actiuni de redresare a intregului sistem de lucru cu clientii. In plus lumea care vrea sa faca reclamatii nu prea gaseste usor sectiunea de reclamatii.

Tu ai avut neplaceri cu livrarile Cargus? Povesteste-ne pe scurt patania ta cu Cargus in comentariile de mai jos. Nu cred ca rezolva trecutul dar macar te mai racoresti putin.
Te rog nu folosii injuraturi, desii stiu ca este greu sa te abtii 🙂

 

Facebookgoogle_pluslinkedinmail

89 thoughts on “Reclamatii Cargus (Urgent-Cargus)

  1. Urgent Cargus intarzie livrarile, pentru ca ei sună cand sunt la usa, nu-si fac planul de dimineata, sa stie cand sunt acasa fiecare. Am zis ca ajung acasa intr-o ora , dar ei nu se mai intorc la locații, a doua zi la fel am patit. Sa vedem maine, sau cand am sa primesc coletul, cine stie?

  2. Cei mai neprofesionisti,habarnisti si mincinosi!Am facut comanda prin olx la 3 colete in decurs de doua saptamani si pe langa ca in decurs de trei zile nu au venit sa le ridice(asta fiind in cursul saptamanii)nici nu te anunta prin sms ca alte firme,plus ca am primit un colet care e sosit de 3 zile si nu binevoiesc sa mi-l distribuie,dar nici nu mi-l da din depozit(am fost personal la depoit).Mi sa spus sa stau acasa sa-l astept!O sa-mi iau concediu sa astept coletul de la ei,poate intr-o luna vine!Mentionez celelalte colete l-am trimis cu concurenta(Fan Courier)putin mai scumpi,dar mai prompti !

  3. Comanda simpla, am lasat adresa plus cu detaliile cladirii (numele cladirii propriu zise, numele companiei gazda, etaj etc.) Ca mna e cladire noua de birouri si.n caz ca nu recunosc numele sau adrese le este umpic neclara sa poata usor sa dea un search pe Google.
    Pt orice eventualitate am lasat si nr meu de telefon cu nota sa fiu contactat pt informatii suplimentate asupra adresei de livrare ca e mare receptia de la parter si nu.ti dai seama din prima unde cum sa te duci.
    In ziua in care trebuia sa.mi ajunga coletul, n.a ajuns, verific pe site si nota „adresa gresita: companie necunoscuta”
    Incerc sa dar de cei de la cargus la telefon. Unde nu stiu ce se intampla acolo ca ala de la call-center sunt pe post de receptionuste ca altceva decat sa te transfere nu para sa stie atceva, iar de transferat te tranfera la un departament care nu.ti raspunde si ti se inchide apelul cu mentiunea sa trimit email… email la care nu.ti raspund.
    In cele din urma castig loteria cargus si iau legatura cu un agent care a incercat sa ma inteleaga si sa.mi explice ca au un volum mare de pe urma black friday.ului.
    Dar nu asta era problema mea, ci statusul coletului pt care nu am fist contact ca sa confirm adresa de livrare daca este corecta sau nu.
    Agentul.mi.a explicat, ca da este o greseala dar nu mi.a raspus de ce nu s.a luat vreo actiune pt a ma contacta ca sa se remedieze „greseala”
    In fine, trecem peste, 2 zile am asteptat coletu pana am ales sa verific iar pe site sa vad ce se intampla ca sa vad un nou status cu „destinatar negasit la domiciuliu”
    Iar hai cu sunatul. Am cerut explicatii cum ca de ce nu am fost sunat cand a ajuns coletul. Raspunsul „receptionistelor” din call-center a fost sa ma transfere de lapartamentul pt informatii de livrare unde iar pe hold pana ti se inchide apelul automat si.ti spune sa trimiti mail.

  4. O firmă de căcat.Niște jegosi ordinari.Multă MUIE URGENT CARGUS.Să vă iau in PULĂ de la primul la ultimul angajat.

  5. Sunt o mizerie! Desi in zona mea curierul de la Urgent Cargus e cel mai cuminte fata de cei de la firmele concurente, firma este de tot c*****ul. Daca suni la ei sa verifici un colet (in cazul in care nu mai ai awb’ul) sau daca vrei sa faci o sesizare, nu raspunde absolut nimeni, nici la telefon, nici pe email, nici pe chat. In schimb daca tastezi pentru a intra in legatura cu un operator pentru a plasa o comanda, raspund in maxim 20 secunde. Ii intereseaza doar sa preia comenzi…de livrat Dumnezeu cu mila!!! Fu*k you urgent cargus cu serviciile tale de C*C*T!!!

  6. in arad cand dai comanda pe site si treci : plata la destinatar (transport si c urier) cand ajunge curierul iti zice ca tu ai de platit ca lui asa ii aparea.cand au venit banii, evident ca am platit si transportul banilor ca asa ”ii aparea lui ” si nici nu a putut sa imi dea bon ca nu ii mergea aparatul. =))))))))

    curierii sunt ca taximetristii, ma jur.mereu pusi pe furtisaguri marunte si ciubucuri nemeritate.

    mai e si varianta ca siteul sa nu mearga. imi mai da eroare pagina cand vreau sa plasez o comanda.

    sunt curios daca a mai patit cineva.

  7. Astazi am primit un colet la care cutia era sigilată, nu se observa nicio problemă dar din cutie lipsea aparatul gps. Le-am facut sesizare si acum astept. Profesionalism de nota -0

  8. Chiar acum mi s-a intamplat si mie. Prima data cand s-a intamplat. Culmea ,la mine scrie ca mi s-a trimis SMS. Vineri chiar am stat acasa desi aveam treaba si nu a venit nici un curier. Si am fost foarte surprinsa sa vad ca nu am fost gasita la domiciliu. Le-am trimis tot vineri mail si nu mi-au raspuns. Voua?

  9. Cargus nesimtiti livreaza comenzile cum li se scoala , tin comenzi in depozit fara sa le trimita , a intrat comanda la 5.30 dimineata in depozit si nau trimiso toata ziua , deabea a doua zi daca o trimite si atunci

  10. Am nenumarate experiente negative cu ei – nu pot sa cred ca firmele mari inca mai fac contracte de livrare cu ei. Am asteptat de doua ori anul asta cate o luna sa imi livreze coletele. Nu anunta niciodata cu o zi inainte ziua cand fac livrarea, m-au mai cautat si la adrese gresite etc.
    Dar ce mi se intampla acum le depaseste pe toate: am primit aseara la ora 18:30 email ca azi imi vor livra comanda (sunt 4 colete mari, mobilier). Azi nu m-am dus la birou ca sa stau sa ii astept. Pe la pranz am zis sa verific pe site AWB-ul. SI ce sa vezi, azi la ora 11:00 ei sunt ca unul din colete lipseste. Dau vina pe expeditor ca le-a dat doar 3 din cele 4 colete si ca probabil abia luni le vor livra.
    Pai cum imi dai tu, mai Urgent Cargus, mai nesimtitule, mai incompetentule, email ca faci livrarea cand tu STII ca nu ai toate coletele in depozit?

    M-am uitat pe formularul de reclamatie online la ANPC, nu gasesc in campurile predefinite de ei servicii de curierat. De altfel, imi cer si nr. bonului (obligatoriu pt inregistratea reclamatiei), pe care insa nu il am, costul transportului fiind asigurat de expeditor. A reusit cineva de aici sa le faca reclamatie?

  11. sunteti cei mai praf …urgent curier…dureaza cu lunile sa vina o comanda….rusineeeee…sa va fie…cu tot cu firma…cei mai prosti…….mai repede vin comenzile prin posta romana decat prin urgent cargus…si m ai scrie si urgent…de unde…si nici la telefon nu raspund…nu mai zic nimic k n are rost sa ma complic prea mult…k ma enervez degeaba…sunt cei mai praf posibil..jale mareeeee…prostiiii

  12. O firma de tot rahatu’ !
    Pe langa ca iti iau banii pentru un serviciu de asa-zis curierat rapid nu ai cui sa te adresezi ca sa le spui ce te doare : ca sunt lipsiti de profesionalism , ca nu isi respacta clientul , ca nu fac ceea ce ar trebui sa faca ei si sefii lor. Au doua numere de contact , unul pentru capitala si unul pentru provincie , la ambele poti sa stai cit vrei sa le asculti melodia robotului la nesfirsit ( pentru ca nu raspunde nimeni !!!) si pe deasupra mai au si o voce enervanta care iti spune ca parerea ta conteaza ( oare unde ? la ANPC , dar nici acolo , ca aia te pun se te intelegi amiabil cu comerciantul !)
    Ultima data am stat 15 min in telefon timp in care as l-as fi strins de git pe proprietarul firmei pentru bataia de joc la care suntem supusi ca si clienti in anul 2017 !!!!
    Dupa ce s-a scurs timpul aceeasi terna voce mi-a spus sa ma adresez in scris la o adresa de email si mi-a inchis telefonul.
    Asa ceva nu se poate intr-o tara civilizata .
    Dar noi trebuie sa ne multumim cu ce avem pentru ca noi traim in romanica , „tara tuturor posibilitatilor”.

  13. Foarte mare lipsă de profesionalism, responsabilitate si bătaie de joc pe fata; cam asa pot caracteriza firma Urgent Gargus, cel putin punctul de lucru de la Onesti.

  14. SCRISOARE CATRE cargus.
    Va salut. Cam cat dureaza plecarea unui colet din Brasov? Coletul a fost predat curierului in data de 01.06.2017. Acum, 06.06.2017 este tot in Brasov! La aceiasi adreasa ( CARE ACUM ESTE GRESITA!!!!!!!!!!! ) am mai livrat un colet care a mers normal. Persoane din interiorul Cargus (confidential) spun ca este ceva intentionat, cu scopul de a se pierde urma coletelor…..Nu prea imi vine sa cred asa ceva! Cred ca e vorba doar de incompetenta, sau rea vointa! Poate o combinatie reusita…
    Deci astept cu curiozitate maxima rezolvarea acestei probleme care probuce in continuare pagube, prin neefectuarea livrarii!

  15. Nu stiu ce se intampla cu aceasta firma dar cred ca cei care mai colaboreaza cu ei isi vor da seama
    ca nu este FIRMA ci o intreaga harababura.Mi-au trimis 5 zile la rand cate un mesaj ca sa-mi aduca un
    card de la ING. Dupa o saptamana ma suna curierul si ma intreaba daca sant la domiciliu.I-am spus
    ca DA ,si a zis ca vine in cateva minute.Bineinteles ca nu a venit,iar cand am sunat pe numarul de
    telefon de pe care sunase,acesta era inchis. CE ZIC CEI DE LA ING ? mai colaborati cu dansi ?
    POATE CEI IN MASURA SE VOR SESIZA SI LE RIDICA LICENTA. Poate si aici sant cu implicatii poli-
    tice.in bataie de joc !

  16. Cargus Urgent Curier SUNT CEI MAI PROSTI, TUPEISTI SI NESINTITI
    STAU LA ETAJUL 4 SI TREBUIE SA MA DUC EU JOS DUPA COLET UNDE GASESTE EL LOC DE PARCARE!
    SAU MA CHEAMA IN ALTA ZONA PENTRU CA SPUNE CA NU ARE LOC DE PARCARE, DESI STAU PE O STRADA UNDE DOAR DACA NU VREI SA GASESTI LOC DE PARCARE
    DAR NU ESTE PREA COMOD…NUMAI BINE TE DUCI TU UNDE VREA EL
    SAU TE CAUTA NUMAI LA ORELE CAND ESTI LA SERVICIU, DE TREBUIE SA FII ACOLO DACA NU ASTA E, EL A TRECUT…

  17. Buna seara ,va copiez mesajul de reclamatie trimis lor in seara aceasta:

    Buna seara

    Am primit mesaj de la nr de tel 0775194121 cum ca o sa mi se livreze azi coletul cu nr aferent de awb 828675233 care a sosit in jurul orei de 8 jumatate si am fost tot trombonit,purtat cu vorba de curier.

    Mi s-a spus de la inceput ca o sa mi se dea prioritate minima ,pentru ca asta in seamna sa mi se faca livrarea la „sfarsitul programului”.

    Curierul are nr de tel 0752223106.
    Nu il cunosc si nici nu ma intereseaza cine e atat timp cat niciel nu ma cunoaste si isi permite sa ma batjocoreasca pe banii mei,

    V-am trimis atasamentul cu verificarea coletului meu NELIVRAT INCA IN CIUDA PROMISIUNILOR.

    MAi mentionez si ca este TOTAL FALS CE ESTE SCRIS in mesajul afisat de unealta de verificare a AWB pentru ca NICI MACAR NU AM FOST INSTIITAT SA FIU LA ADRESA DE LIVRARE PENTRU A MI SE LIVRA COLETUL;AGENTUL DE CURIERAT NICI MACAR NU A FOST IN ZONA MEA.

    Destinatarul se notifica asupra monentul la care sa fie disponibil.
    NU PUTEM ASTEPTA TOATA ZIUA UN CURIER ,UNII DINTRE NOI MAI SI LUCREAZA SI ISI FAC DATORIA BINE,SPRE DEOSEBIRE DE ALTII

    Asadar ce este afisat pe site nu este in intregime adevarat pentru ca nu ni s-a spus cand sa fim acasa,nu ne-a notificat curierul!

    Ba chiar mai mult de atat am sunat in jurul orei 16:30 am sunat sa intrebam de colet de ce nu mai primim un semn cu referire la el si ni s-a spus ca azi nu ni-l mai livreaza dupa ce ni s-a spus ca ni se va face livrarea spre sfarsitul programului,lucru care nu s-a intamplat!

    NU SE POATE ASA CEVA!

    NU STA NIMENI ACASA SA ASTEPTE CURIERUL CU O PRECIZIE PROASTA DE 7 ORE DATA IN SMS,CAND LUMEA ESTE LA SERVICIU,

    Sunt foartte indignat de calitatea serviciilor dumneavoastra!

    Am specificat clar expeditorului ca data de astazi este conditie pentru a accepta comanda trimisa!

  18. Reclamatii se pot face si via e-mail: sesizari@urgentcargus.ro

    Chiar astazi le-am facut o reclamatie. Dupa 40minute am primit raspuns cu referinta. Nu ma astept sa se intample ceva.

    Prima „tentativa” de livrare a fost in data 2 februarie, surprinzator adresa a fost incompleta, livrarea neputand fi efectuata (chiar daca am primit pe aceasta adresa peste 10 colete de la firme de curierat diferite… unele chiar de la Urgent Curier).

    A doua „tentativa” de livrare a fost in data de 3 februarie pana in ora 17:00. Am incercat sa contactez curierul pe numarul de mobil furnizat, bineinteles… nici un raspuns.

    Pasul urmator va fi reclamatie la ANPC.

  19. Astept un colet trimis din Germania. Conform AWB-ului, apare scanat in depozitul Cargus in data de 28 ianuarie 2017. Le-am trimis mail inca de pe 31 ianuarie unde am specificat adresa si numarul de telefon, in caz ca nu le aveau scrise corect pe pachet. Am primit si confirmare ca au primit emailul meu, in care ma asigurau ca solicitarea mea a fost primita: „Solicitarea Dvs. a fost receptionata si transmisa in atentia departamentului responsabil, urmand ca trimiterea in cauza sa fie identificata si livrata catre dvs in cel mai scurt timp”. Intre timp am mai scris trei mailuri si i-am contactat telefonic de trei ori, fara nici un rezultat. Astazi este 6 februarie, iar coletul are acelasi status pe site: „Scanat in depozit in data de 28.01”. Eu le sugerez sa elimine cuvantul „Urgent” din denumirea companiei. Nu ii caracterizeaza si este un pic penibil.
    Am sunat si astazi la ei, operatorul de la call-center a luat din nou legatura cu depozitul si nu a putut sa imi confirme nici macar astazi data de livrare. Ba mai mult, am inteles ca acest colet nici nu este in momentul de fata identificat in depozit, desi a fost scanat de mai multe ori. Imi e greu sa inteleg cum e posibil asa ceva.
    Este inadmisibil modul in care procedeaza si felul in care isi trateaza clientii. Oare o reclamatie la ANPC este singura modalitate prin care as putea sa mai vad vreodata acest colet? Vad aici ca problema mea nu este singulara si ca multi se plang de serviciile lor.

  20. bai fratilor e de strigat la cer ce drk firma ie asta lucrez de aproape 2 ani si tot timpul sa intamplat ori sa fie spart obiectul sau sa desfaca clientul coletul si sa il refuze chiar daca nu are colet cu verificare

  21. Bună dimineața.
    Vă rog dacă ați expediat comanda să nu utilizati serviciile de curierat Urgent Cargus acestia livrează conenzile prin agenția din Rm. Sărat eu nu pot aștepta acasă ca ei să livreze comanda între orele 06.00-17.00, deasemenea îmi este incomod să fac un drum până la Rm. Sărat eu lucrând în Focșani, vă rog să utilizați servicii de curierat care au livrări din agenții Focșani, prefer să achit diferența de cost.
    Serviciu de asistență răspunde după 40 de minute, înțeleg ….de ce?
    Cel mai neserios serviciu de curierat.
    Tel: 0737541187

  22. URGENT CARGUS ESTE O FIRMA NESERIOASA DE CURIERAT. O LIPSA TOTALA DE NEPROFESIONALISM SI RESPECT FATA DE CLIENTI. NU RASPUNDE NIMENI LA TELEFON, NU AI POSIBILITATEA DE A IDENTIFICA COLETUL.

  23. Dupa 3 zile in care coletul meu a stat in depozit, directorul zonal mi la trimis acasa cu banii pe care ii platisem pentru expeditie!In acest timp cei de la sediul central cautau coletul care nu aparea nicaieri!!!!!!!Pacat

  24. Rusine,nu aveti tupeu sa raspundeti la telefon ,trimiteti mail ca faceti livrarea in16.01 2017,si nici azi nu am primit coletul.O sa va treziti cu o plangere din partea mea. RUSINE

  25. vedeti la ei in sistem cu ce informatii figurati, multi „coletisti” scriu gresit numarul de telefon sau adresa este ineczacta

  26. Nu fac fata pentru ca au o expansiune prea rapida. Vor sa ia orice client, nu ofera garantii si nu angajeaza destui oameni. Sunt depasiti de situatie logistic.

  27. Salut, in baza documentatiei ce o ai disponibila ar fi trebuit sa te adresezi direct transpotatorului si ulterior catre infocons.ro

  28. buna d adrian ficker eu am de luat un ramburs din data de 28.01.2016 si pana in prezent nu am primit nici un rasp ce explicatie imi dati>???

  29. Buna.Am trimis cu incredere in data de 05.01.17 un colet si nici macar in data de azi,17.01.2017 nu a ajuns coletul la destinatar.Pentru reclamatii nu ai cu cine sa vorbesti,sunt de 5 zile si sunt liniike mereu ocupate…Dar in cazul in care as dori sa trimit din nou un alt colet mereu imi raspund diferite persoane foarte foarte amabile….La reclame sunt cei mai tari,asa cum spuneau si alte persoane mai sus!….

  30. Absolut BĂTAIE DE JOC! LIPSA DE PROFESIONALISM!

    Urgent Cargus cea mai neserioasa firma de curierat! Am auzit lucruri rele despre ei însă am apelat deoarece doream o livrare
    Urgenta adică 24 ore și numele de URGENT CARGUS m-a făcut sa apelez cu încredere.
    Din păcate subscriu la tot ce s-a scris mai sus. Lipsa de profesionalism, nu răspunde nimeni la telefon, ba dimpotrivă după 10 minute de asteptare ți se închide telefonul!
    Apoi când după o zi întreaga de încercări vorbesc la departamentul comenzi, nu la cel la care ,repet, NU RĂSPUNDE NIMENI NICIODATĂ, mi se oferă o scuza impardonabila, cum ca un curier a avut un eveniment nefericit și nu a realizat livrarea!
    Revin a doua zi la aproape 48 ore de la depunerea coletului, coletul se afla tot în depozit de mai bine de 30 ore pregătit de livrare însă nimeni nu se ocupa de acesta, pe motiv ca sunt condiții de iarna!
    ABSOLUT ORIBIL, UN GUST MAI MULT DECÂT AMAR! SA VA FIE RUȘINE URGENT CARGUS, CU NUMELE DVS ȘI CU TOATE SERVICIILE EXECRABILE PE CARE LE OFERIȚI!!!!

  31. Eu inca astept sa imi ajunga un colet de la ei… La statusul comenzii imi apare „destinatar negasit la domiciliu” in conditiile in care nu am fost sunata sau anuntata de nimeni… Am sunat in fiecare zi la ei si mereu ma asigura ca „maine” va ajunge coletul. (numarul meu de telefon si adresa le-am verificat si sunt corecte)Nu as recomanda nimanui.

  32. Nu apelati, sub nici o forma la serviciile acestei firme de curierat. Sunt de o neseriozitate de-a dreptul revoltatoare. Daca, intamplator,cineva, din conducerea firmei, citeste aceste comentarii, ca de posibilitatea trimiterii unei sesizari pe site-ul lor nici nu poate fi vorba, sa ia la cunostinta si despre neseriozitatea angajatului lor Badea Stefan Cristian cu nr. de tel.0762491815 (inchis pe toata perioada zilei de 10.01.2017), care, nici macar nu se deplaseaza la toate locatiile, fiind mai simplu sa inregistreze „destinatar negasit la domiciliu; imposibil de avizat”. Rusine!!!

  33. EVITATI URGENT CARGUS SUNT NISTE TALHARI CU ACTE IN REGULA
    ,am trimis un colet cu ramburs pe data de 20.12.2016, a primit persoana coletul pe 22 decembrie,l-a platit,mi-a multumit pt produs, iar bani mei nu au sosit nici pana in data de 09.01.2017.imi spun la telefon dupa verificarea statusului comenzi ca nu a fost ridicat coletul,le-am cerut coletul inapoi si au spus ca o sa il primesc dupa 15 zile lucratoare daca nu il ridica destinatarul,iar destinatarul la ridicat de mult,am cerut un nr de tel de la sediul din cluj si nu mi se poate oferi,am sa-i acuz de furt la politie si o sa fac si o plangere la protectia consumatorului.
    AVETI GRIJA , NU TRIMITETI NIMIC CU URGENT CARGUS.
    EVITATI URGENT CARGUS SUNT NISTE TALHARI CU ACTE IN REGULA

  34. salutare
    ei eu ca si multi altii am folosit acest serviciu de curierat prin olx , si sunt dezamagit, am trimis un colet cu aparatura electronica si a ajuns deteriorat pe interior (crapata placa electronica ,care nu se vede pe exterior ) ei te asigura ca ajunge coletul, dar manipularea coletelor lasa de dorit si nici nu poti sa faci reclamatie ca nu se rezolva nimic

  35. am sunat sambata 24 dec 2016 la firma d-voastra sa livrez un pachet in iasi.Doamna mi-a spus ca o sa vina cineva la adresa pana in ora 13 si am stat acasa ca idiotul si am asteptat si nu a venit nici dracu.Spuneti-mi va rog cat mai puteti sa va bateti joc de clienti .O sa ma adresez opc-ului sa vedem daca e corect cum procedati .Astept doar sa inceapa activitatea de pe 28 dec

  36. Pana acum au fost ok, numai ca ultima livrare a fost incompleta 2 litri de ulei auto m-au costat 443 de Lei !!

  37. Buna seara, am trimis un colet in data de 21.22.2016 catre loc.Braila, jud. Braila in str . Citadelei nr. 2. Coletul a ajuns azi, cu promptitudine, dar delegatul l-a aruncat pur si simplu peste gard, cand a ajuns la cluent, un mod foarte civilizat de transmitere a coketului. Se poate verifica cine a fist delegatul de la Braika.

  38. O firma de toata jena. In 13.12.2016 coletul meu a plecat din Oradea. Suntem in 21.12.2016 si nu a mai ajuns la mine in Timisoara, cu toate ca mi-au trimis un mail in care ziceau ca livrarea va avea loc pe 14.12.2016. Am facut si sesizare pe mail la ei, mi-au raspuns ca vor face verificari…si…….pauza. Rusine sa va fie!!!!!

  39. bai sunteti de tot rahatul , si va fac reclamatie la O.P.C. de ieri de la ora 12,00 am facut comanda la voi si nici acum nu a fost ridicata , ba ca a refuzat curierul , ba ca a inteles gresit dispecera cert este ca nu am putut onora comanda de lenjerii a unui hotel pentru care voi fi dat in judecata .
    la randul meu am sa fac acelasi lucru.

  40. De 3 zile incerc să trimit un laptop la Depanero, prima zi eu o numesc culpa comuna pt ca nu mai gaseam factura am rugat curierul sa imi de-a doua min sa sun la Emag sa fac rost de alta si a zis sa anunt ca a refuzat comanda(cândam întrebat cu cine am vb mi-a inchis tlf), dupa cateva ore am fost contactata dar ghinion, mi-a umblat fata la tlf si nu am auzit sau văzut apelurile decat la 18.40 si de atunci au trecut doua zile de cand sun (astept cate 30-40 min pana se eliberează un agent)si imi zic ca s-a refuzat comanda de curier dar fara sa fiu sunată,le-am zis ca fan curier nu ar face asa ceva si rasp acelei fete din call center a fost:probabil lor le răspundeți, da fată , am eu ceva personal cu urgent cargus și nu vreau sa imi trimit laptopul la reparat :)))

  41. cea mai slaba firma de curier care exista vreodata si care a existat astepr de la dumnealor o comanda de pe data de 18 noiembrie si acum suntem in decembrie pe 16 am aproape o luna de zile si nu mai ajunge comanda ma tot amana de pe o zi pe alta mare nesimtire

  42. Astept un colet de 4 zile nu am cu cine comunica astazi 16.12.2016 am trimis o sesizare pe mail telefonic este imposibil de luat legatura cu ei .daca asa se face curierat atunci cred ca ar trebui sa inchida firma .

  43. Acum 4 zile,luni, am dat o comanda de pe un site, si am ales varianta rapida, scria acolo in 24 maxim 48 ore, sa ajunga la destinatar. Ziua urmatoare,marti, dupa ce dadusem comanda,abia ajunsese la Cargus.
    Mi s-a spus ca va ajunge joi(mai mult de doua zile). Am zis ok, suntem in preajma sarbatorilor, poate sunt aglomerati.
    Azi, joi, am fost sunata de furnizorul de la Cargus ca el a fost la adresa, la mine acasa, si nu era nimeni.
    I-am zis ca acum am ajuns acasa si poate veni. La care domnul, mi-a spus ca el a fost o data la mine, de acum trebuie sa merg eu sa iau comanda de la sediu, sau sa vin pe traseu unde este el.
    Cand a inceput o discutie mai aprinsa pe faptul ca domnul trebuia sa ma anunte inainte sa vina la mine sa imi aduca comanda,si sa vina sa mi-o aduca pentru ca de asta am bifat livrare rapida, mi-a inchis telefonul.
    Am sunat la numarul de pe internet, iar dupa 20 de minute de asteptare cineva mi-a raspuns, i am spus intamplarea, iar acesta l-a sunat pe furnizor, iar ca rapsuns sa mi se zica faptul ca el este foarte departe de casa mea si ca nu va mai ajunge.
    Cand l-am sunat din nou pe furnizor, era la 5 minute de mers cu masina de casa mea!
    Pentru ca am avut nevoie de colet, m am dus tot eu sa il iau, si cand m am intalnit cu domnul sa ma atentioneze la tonul meu de a vorbi si sa ma ameninte ca el pleaca si nu mi mai da comanda si ca nu am cei 7 ani de acasa pentru neintelegerea mea.
    Eu nu inteleg. Tot ce am cerut a fost sa imi livreze comanda acasa. Nu era normal sa ma sune cu cel putin 30 de minute inainte de livrarea comenzii, sa mi spuna ca va veni?
    Iar acum nu reusesc sa gasesc un site ca sa depun o plangere. imposibil asa ceva..

  44. 24.02.1980 5:24:44
    SIBIU
    Expediere reprogramata pentru urmatorul transport : Plecare programata 14.12.2016 05:24
    12.12.2016 21:21:28
    CLUJ-NAPOCA
    Scanat de intrare in stoc
    13.12.2016 0:41:29
    CLUJ-NAPOCA
    DF Iesire din depozit catre tranzit
    13.12.2016 4:01:12
    SIBIU
    AF Sosire in centru (Huid: H00000000618673)
    13.12.2016 4:40:17
    SIBIU
    Intrare in depozit
    13.12.2016 4:40:17
    SIBIU
    Scanat de intrare in stoc
    14.12.2016 2:36:48
    SIBIU
    DF Iesire din depozit catre tranzit
    14.12.2016 6:18:58
    TARGU MURES
    AF Sosire in centru (Huid: H00000000658828)
    14.12.2016 7:20:16
    TARGU MURES
    AR Deconsolidare in centru
    Pe scurt am avut 3 anisori cand am pus comanda. Iata in data de azi inca nu a ajuns 🙂

  45. Astazi era programata o livrare. Din pacate nu am putut raspunde la telefon cand am fost sunata de curier.
    Am sunat inapoi iar replica a fost, „deja am plecat de la adresa, astazi nu ma mai intorc, o sa vin luni.” La rugamintea mea sa incerce totusi chiar daca este mai tarziu, mi s-a spus ca iese din oras si nu are cum sa mai vina o data. Mentionez ca iesirea-intrarea inspre Tarlungeni (locul unde se efectua urmatoarea livrare conform soferului) se face prin cartierul Triaj, unde se afla adresa de livrare. Si ca oricum nu se mai intoarce, fiind vineri, trebuie sa predea banii si nu mai opreste nicaieri.
    Mentionez de asemenea ca am reusit sa vorbesc la serviciul clienti, care a sunat soferul. Acesta a sustinut ca m-a sunat de doua ori si ca a a sunat si la interfon si nu i s-a raspuns si ca i-am vorbit urat (am spus intr-adevar ca voi face o reclamatie daca pachetul nu se livreaza astazi si ca nu i-ar fi greu sa se opreasca la intoarcere avand in vedere traseul.)
    Eu personal am un singur apel pe telefon si la interfon nu a sunat nimeni, am stat acasa tocmai stiind ca va veni livrarea.
    Modul de abordare e aiurea si clientul este pus la zid, ceea ce spune soferul este lege si s-a ajuns la situatia de „el a spus”, „ea a spus” si raspunsul a fost „tot ce pot sa fac este sa informez depozitul sa se livreze luni”.
    Ceea ce spune soferul nu este adevarat, am pierdut peste 30 de minute in asteptare pe linia telefonica,
    Din pacate nu i-am ales eu.
    Adresa de mai sesizari@cargus.ro nu exista, si mi-a fost data de doamna/domnisoara de la servicliul clieti. Am scris pana la urma relcamatia pe contact@cargus.ro. Sunt curioasa ce o sa scrie inapoi.

  46. Probleme cu respectarea datei de livrare a unui colet nu cred ca mai trebuie semnalate. Dar a suna la Call Centre, a planifica livrare de la sediul din Cluj Napoca (cu data si ora) si a primi raspuns de la functionara de la ghiseu ca „este problema mea ceea ce am vorbit la telefon cu persoana de la Call Center, iar coletul va fi livrat dupa descarcarea tir-ului care l-a transportat” este de-a dreptul stupenfiant.
    Jenat domnilor!

  47. Buna ziua de 2 zile sun sa mi livreze coletul si nu ajung va rog sa mi ziceți sa stiu mai ajunge

  48. Unde să sun , ce să fac , nu răspunde nimeni !!!! Au pierdut coletul meu (valoare 600 lei ) comandat online. Spun că l au dus la adresa dar nu era nimeni acasă ! Minciună ! Tot timpul e cineva acasă de aceea am dat adresa aceea .Acum de câteva zile caută prin depozit” NU-I „DAR UNDE E AGENTUL CARE L-AR FI DUS …A DISPĂRUT? CU CINE SA VORBESC NU RĂSPUNDE NIMENI .CE FAC ? AN NEVOIE DE COLET !!!

  49. Colet trimis din Fetesti catre Bucuresti pe 25 noiembrie.

    Ajuns pe 28 noiembrie in Bucuresti…NU se livreaza (nu stiu din ce motive) si se tine in depozit pana pe 2 decembrie – zi libera data de guvern tuturor bugetarilor – cand „se incearca livrarea dar destinatarul nu e la domiciliu si i se lasa un aviz” . Mentionez ca adresa de livrare este cea de la serviciu, ca evident NU eram acolo deoarece ziua era libera, si ca lucrez la o banca din centrul orasului, deci nu exista nici un „domiciliu” unde sa se poata „lasa un aviz”.

    Curierul ma suna vineri seara sa imi spuna ca nu mi-a livrat coletul – ceea ce vazusem si eu – si ca il livreaza luni pe 5 decembrie. Luni, nu mai raspunde la telefon – mai precis, de cate ori sun se inchide automat (numarul meu pus pe blacklist) .
    Sun de pe alt telefon, raspunde imediat, cand spun cine sunt imi inchide telefonul in nas si apoi nu mai raspunde.

    De atunci astept; incerc sa iau legatura cu 9330 – unde sunt pus pe „hold” cate 50 de minute; la email nu raspunde nimeni; la telefonul mobil al curierului v-am povestit ce se intampla…

    Nu cred ca voi mai vedea acel colet.
    NIste animale de joasa speta!

    Absolut de acord cu ideea de crowdfunding ! Ar trebui sa ne mobilizam si sa o facem – dati 10 euro pentru un serviciu de curierat decent!!! Pentru ca meritam, cu totii!!!

  50. Sunt foarte dezamagita, am facut o comanda de 2 saptamani in speranta ca voi face un cadou frumos de sfantul andrei..a trecut sfantul andrei, a trecut si 1 decembrie, a urmat mos nicolae, care binenteles a trecut si el, si eu inca nu am primit nici un colet, sun la ei, nu raspund, il ascult pe acel robot care deja ma calca pe nervi, le spun ca vreau sa ridic personal coletul deja de 2 ori am facut sesizari la ei, nu se intampla absolut nimic…nu mi se pare normal, ca dupa ce am platit si online, sa astept 2 saptamani pentru un amarat de colet, sper ca poate pana la craciunul viitor sa pot face surpriza, nu recomand deloc aceasta firma de curierat..

  51. Parerea mea este ca ar trebui desfiintati cu totul. Pentru ceea ce nu fac nu ar trebui sa mai existe. Cred ca este calea cea mai simpla pt. a nu mai exista nici o indignare din partea nimanui. Reclamatiile trebuie facute mai sus la cei care au autorizat functionarea ca firma, respectiv la minister acolo unde de fapt i se poate ridica licenta.

  52. Bună ziua, am pățit-o rău de tot cu UrgentCargus. Pe data de 29.11.2016 mi-a fost trimis un colet din București la Mănăstireni (jud. Cluj) cu un Smartphone, care nu a ajuns nici până azi, 05.12.2016! Am încercat să rezolv pe cale amiabilă problema: am sunat de nenumărate ori și la sediul central și la cel din provincie, dar după minute multe nu am reușit să vorbesc cu ei. Curierul nici nu a trecut pe la adresa menționată, dar a avut obrăznicia să spună că nu m-a găsit la domiciliu și că mi-a trimis sms (eu nu am primit încă, cu toate că am 2 numere de telefon funcționabile), care este o mare minciună! 3 zile am stat acasă, nu m-am dus nicăieri, așteptând coletul, și citeam pe site-ul lor că nu am fost găsită la domiciliu!!! Am scris 2 emailuri, dar tot nimic! În cazul în care m-ar fi căutat și nu m-ar fi găsit acasă, ar fi trebuit să-mi lase o NOTIFICARE SCRISĂ conform pct.9.2. din „Termeni și condiții de livrare”, ceea ce apare și pe site-ul lor. Cum poți avea încredere într-o firmă care nu respectă nici măcar regulile stabilite de ea însăși???! Mi-e milă de expeditorul coletului care a avut încredere în această firmă de curierat, și care ar putea rămâne păgubit fără voia lui! Citind mai multe comentarii în legătură cu serviciile UrgentCargus, mă gândesc serios să depun plângere la ANCP, poate n-o să mai fraierească atâta lume în viitor cu niște reclame și servicii false!

  53. Horror. H-O-R-R-O-R. Urgent Cargus, horror poveste. Faceti ceva acolo, ca nu-i a buna.

    Povestea incepe prin noiembrie, cand am comandat niste produse din Germania – toate bune, coletul a ajuns in RO in cateva zile.

    Destul de prompt, in 23.11.2016 a plecat din Oradea catre Bucuresti, unde a ajuns pe 24.11.2016. Dar dupa asta … dupa asta a inceput showul.

    Se pare ca in 25.11.2016 cei de la Urgent m-ar fi „cautat” la adresa de la birou. Dar fiindca expeditorul nu scrisese si numarul meu de telefon (pe care il avea in mailurile pe care le schimbasem, si il lasasem dealtfel si in formularul de comanda din site), nu m-a sunat nimeni sa ma anunte ca a venit colet.

    Asa ca pe 25.11.2016 expeditia a reintrat in depozit.

    Luni pe 28.11.2016 am sunat la ei – cu rabdare si perseverenta, dupa multe incercari am prins linie si am vorbit cu cineva; le-am dat numarul de telefon, am reconfirmat adresa si orele in care sunt de gasit, etc. „Da, am notat, trimitem spre expeditie!” … Bun, zic, pare ca se rezolva si trebusoara asta.

    Tzac, pac, trec si zilele de pauza – sfântu’ si cu defilarea – si se face vineri 2.12.2016, fara vreun semn de la acesti nefericiti. Hai sa mai sun odata, imi zic. Si, dupa 20-30 de incercari esuate, reluam discutia sterila, de data asta cu alta persoana – ca sa nu se plictiseasca operatorii. Sa nu simta saracii ca-s platiti degeaba.

    Ma ofer sa merg eu la depozit, in Magurele, sa-mi ridic naibii coletul. „Nu, nu va sfatuiesc, riscati sa asteptati acolo cu orele, si daca tot e platita livrarea, o rezolvam noi” – ma asigura fata din callcenter. Domnisoara imi zice ca nu are rost sa setam pe sambata livrarea, sa nu mai schimbam adrese si alte detalii. Eu, baiat bun, zic, e bine si luni, daca se intampla. „Da, desigur, v-am schimbat statusul expeditiei, trebuie sa va apara si Dvs la refresh, in cateva minute. Luni se face livrarea.” … Heh, imi frec palmele – uite ca ziua de vineri se incheie frumos, luni am si eu lucrusoarele. Silly me, isn’t it?

    Azi e luni, 5.12.2016, si dupa cum bine banuiti – nici un latra nu ma caine, nici un curier nu suna, nici coletul nu-mi bate la usa. Mai sunam noi odata. „Alo, Neantul? … E careva pe-acolo?” … Alta suita de apeluri ratate, pina dau de o alta fata. Cu greu ma abtin sa nu ii adresez colectia cu cele necuviincioase, amintind de familie, pe-un limbaj de tractorist. Asadar, ii povestesc tarasenia de vinerea trecuta. Ea se mira de declaratia celei de vineri („pai ce sa schimbe, ca noi nu avem dreptul sa modificam statusuri pe expeditii!!!”), apoi ma roaga sa raman pe fir sa vorbeasca cu „sefii” – da, sigur, draga domnisoara, suna-l si pe Scaraotchi daca e pe-acolo, transmite-i cele bune si fa ceva sa-mi primesc coletul, ca vine Mos Craciun si cadourile-mi stau prin depozitele voastre nenorocite. Dap, a revenit pe fir ca sa-mi spuna ca nu a dat de cei de sus si ca nu poate decat sa faca inca o nota de atentionare (langa precedenta), dupa care inchide telefonul. Si atat!!!

    AWB-ul arata si acum (5.12.2016) ca expeditia a reintrat in depozit pe 25.11.2016.

    … Ce credeti ca ar fi de facut in continuare, dragii mosului?

  54. Cea mai neprofesionala firma de curierat !
    Cand spun neprofesuinal ,spun prost pregatiti.

  55. Astept un colet cu awb CGS71976829T de mai bine de o saptamana, este in depozit in Bucuresti din 23.11.2016, luni voi face reclamatie la ANPC!

  56. Sunt o firma de curierat foarte slaba, nu ma deranjeaza ca intarzie, dar faptul ca mi-au adus produsele cumparate in ultimul hal, ambele cutii desfacute si turtite.
    Daca ma puteti ajuta cu un nr de telefon pt o reclamatie, va sunt recunoscator.

  57. Din data de 16.11.2016 stagnează coletul meu venit de pe Asos.com ,nu pot sa dau de ei,nu îmi Răspunde nimeni.Nu voi mai apela niciodată la ei ! Punctez faptul ca coletul a fost plătit integral,iar astăzi suntem in 29.11.2016.Multumesc pentru ca îmi pot exprima in mod liber părerea .

  58. Din data de 16.11.2016 stagnează coletul meu venit de pe Asos.com ,nu pot sa dau de ei,nu îmi Răspunde nimeni.Nu voi mai apela niciodată la ei ! Punctez faptul ca coletul a fost plătit integral,iar astăzi suntem in 29.11.2016.Multumesc pentru ca îmi pot exprima in mod liber părerea .

  59. Nu folosesc foarte des serviciile de curierat, insa acum cu ocazia BF am avut cate ceva de luat. Cumparate de pe emag, acest ar fi trebuit sa imi vina prin U Cargus. In afara faptului ca am comandat printre primii pe emag, in jur de ora 7 dimineata, inca mai am 2 produse(din 5) de ajuns. O problema similara am si eu cu o sursa de pc. Pe data de 26noiembrie am intrat pe comanda sa vad ce se mai intampla si constat acelasi lucru, cum ca ar fi venit curierul, nu a gasit pe nimeni si ca s.a intors in depozit. Bineinteles ca noi aveam o ora precizata in care ar fi fost ok sa ajunga(fiind adresa la o firma nu la domiciliu). In fine,nervos am incercat sa iau legatura cu cineva de la cargus si vreau sa zic ca nu am reusit sa dau de ei in niciun fel, nici telefonic nici pe chat, iar pe e.mail mi s.aparut pierdere de timp. Cand intr.un final am reusit sa intru in apel cu robotul, dupa nici 5 minute mi s.a inchis telefonul in nas. Comanda nu o voi mai primi si cand o sa aud ca imi vine ceva comandat prin Cargus voi anula comanda. Lipsa completa de interes pentru clienti si neprofesionalism rar intalnit. NU recomand nimanui!!

  60. Nr meu de tel precum si adresa si numele complet a aparut din greseala, deja la 15 coletate care nu sunt pt mine. Nu rsp nimeni ca sa fac reclamatie si in continuare sunt sunata de 5 curieri pe zi. Am vrut sa rezolv amiabil dar se pare ca fara ANPC nu se poate. Asa protejati datele confidentiale?

  61. Nici nu cred ca mai conteza parerea mea dar este foarte proasta !!! Dupa 3 zile de cand coletul meu a iesit din depozitul lor conform AWB – ului nu stiau unde este ! Te si infunda rasul . Nu au numere de contact de la punctele de lucru sa nu mai cer de la curier . Intr-un cuvant nici nu stiu daca sunt ignoranti , rau voitori sau chiar isi bat joc de clintii lor ? Pot in schimb sa fac o recomandare FERITIVA DE ACEASTA FIRMA DE CURIERAT ! !!

  62. Asteptam ieri ,25 noiembrie ,un colet cu produse medicale urgente. Am primit mesaj ca vor veni intre orele 11 si 17 , apoi am primit un alt mesaj in care eram anuntat ca nu vor mai veni fiindca e black friday. Cel tarziu luni la prima ora am nevoie de produsele din colet. Ma voi adresa opc !

  63. Bună ziua , dragi oameni neserioși . Aș vrea să fac o sesizare . Pe dansul îl cheamă Moca Marian iar ultima dată am așteptat 9 zile să îmi aducă comanda . Nu mai specific modul în care a urlat la mine și așa.

  64. Cele mai proaste servicii. Nu mi se pare normal din moment ce plătim taxe de transport sa ni se închidă telefonul în nas

  65. Cele mai proaste servicii. Nu mi se pare normal din moment ce plătim taxe de transport sa ni se închidă telefonul în nas

  66. STIMABILE, SCHIMBA FONT-UL DIN SECTIUNEA DE COMMENT-URI. ESTE ILIZIBIL!

  67. Mai bine merg și îmi aduc singur pachetul decât sa mai lucrez cu Cargus

  68. Buna seara eu nu mai inteleg ce firma sunteti pt ca am trimis un colet in timisoara pe data de 16 11 2016 si inca astazi la aceasta ora nu a ajus plata acestui pachet este cu ramburs si mi sa spus ca ajunge in data 17 11 2016 datim si mie va rog frumos o explicatie daca domnul la care am trimis coletul acuma o sa….l refuze imi returnati d…voastra bani pe colet ???? Astept un raspuns

  69. Livrări Cargus – EXECRABIL!!! BĂTAIE DE JOC
    Buna ziua
    Numele meu este Calin Popa, reprezentant HIX Consulting, Sanpetru, Brasov
    Luni 14 nov am făcut o comanda la un furnizor din BUcuresti care încă mai are contract cu dumneavoastră, dânșii au livrat coletul prin Cargus (mare Greșeală ) marți 15 nov, cu livrare miercuri 16 nov avem mașina in service și așteptăm amortizoarele nici o mișcare miercuri nici telefon nici sms joi primim mesaj. Azi se livrează coletul victorie, sun la numărul din mesaj nimic după masa revin cu un telefon nimic între timp umblu cu taxi brasov Sanpetru etc service cu rampa blocată de mașina mea furnizorul nu primește banii vineri la fel primesc mesaj sun la număr din mesaj nu Răspunde nimeni așteptăm după masa exasperat vine Weekend- ul sun la 021 9330 as nu Răspunde nimeni toată lumea ocupată la ora 16.00 renunțam la orice altceva și sunam încontinuu PINA la ora 17.00 când plecam la brasov la 17 .30 ne suna curierul ca mai are ceva treaba prin Sanpetru zic sa trimită naibii coletul la centru de expedieri brasov ca merg și îl ridic eu de acolo.
    Sâmbătă dimineața la 9.00 merg la centru nu a venit pachetul dar revenitii după 10.00 revin după 10 coletul nu este sunam la curier nici la el nu mai este..

    Urgent Cargus: Azi 17.11.2016 in intervalul orar 11 – 17 veti fi cautat pentru livrarea exped. 813412469, ramb. 494.00 lei. Detalii la 0743048987

    Urgent Cargus: Azi 18.11.2016 in intervalul orar 10 – 17 veti fi cautat pentru livrarea exped. 813412469, ramb. 494.00 lei. Detalii la 0743048987

    sunam la 0219330 avem noroc prindem pe cineva care ne promite ca luni ni se va livra.
    Ce facem Luni o luam de la capăt ? Încă o săptămâna. ? De ce încurcați oamenii de ce nu va lăsați de afacerea asta dacă Nu sunteți in stare sa livrați un amărât de colet? va face plăcere sa ne înjuram unii pe alții?
    Dacă știam ca furnizorul lucrează cu CARGUS îmi căutam piesele in alta parte și aveam mașina gata pună acum.
    Păcat de firma URGENT CURIER pe care ați făcut-o Praf!

  70. Buna ziua,

    Am sunat in decursul zilei de astazi, la 2 numere de telefon diferite, la 2 persoane diferite, cerand sa vina la sediul firmei unde lucrez, sa ridice 2 colete pentru un client, al carui sediu se afla pe langa punctul dumneavoastra de lucru din Arad. Pana la ora 18.00 mi s-a promis ca vine ba unul ba CELALALT, la ora 18.20 mi s-a spus ca nu mai vine. Clientul a optat pentru firma dumneavoastra, tocmai pentru ca ii erau coletele urgente.

    SERIOZITATE SI PROMTITUDINE

  71. Acesta este maill trimis la urgent-cargus:In data de 14.11.2016 am pus un colet-scafa coafor,ambalata corespunzator,CU ASIGURARE-abw.MKC43919720G-si a ajuns la destinatie-Timisoara-sparta-in bucati.Cum pot intra in posesia-banilor?Mi-ati adus pagube,trebuie sa platiti.Comanda a fost facuta de pe OLX:

  72. Cel mai prost curiat intalnit vreodata. Azi mi.a trimis mesaj ca vine sa.mi aduca un ramburs si nu a aparut nimeni cu rambursul. Tot astazi am avut de trimis un colet catre Braila …nu a ajuns nimeni sa ridice coletul… cum sa mai trimitem colete cu asa firma…. Am inregistrarile telefonice inclusiv seria awb.ului dat din centrala 353433081… pe deasupra s.au scumpit…au ajuns la preturile celor de la Fan Curier

  73. Nu apelati la serviciile celor de la urgent cargus intrucat sunt de cea mai proasta calitate. Daca doriti sa trimite-ti medicamente sau altceva care doriti sa ajunga urgent in nici un caz nu apelati la serviciile lor intrucat este foarte posibil sa aveti o dezamagire.

  74. Mie imi vine greu sa cred ca aceasta frima, nu stiu daca Cargus si Urgent-Cargus sunt una si acelasi lucru, nu are angajati care sa lucrezi mai tarziu de ora 16:00. Ma chinui de 2 zile sa intru in posesia unei saltele si in fiecare zi sunt amanat pt a doua zi pentru ca nu pot ajunge dupa ora 19:00 la locatia livrari si ca eu trebuie sa imi fac programul in functie de al lor. Serviciul lasa de dorit si mai ales felul cum se exprima angajatii acestei firme.

  75. Nu am primit chitanta la comanda 203393355/27.10.2016.Motivul, ca aparatul este defect.
    Curierul are nr.de telefon 0749118004 dar nu mai raspunde.

  76. Nu am primit chitanta de la curier pt.colet.Mi-a promis ca va veni ziua urmatoare dar au trecut 5 zile si nu a venit.Curierul m-a sunat de la nr. 0749118004,dar nu mai raspunde.
    Comanda are nr.203393355/27.10.2016. Oare este un obicei?Care ar fi motivul?

  77. Daniela, iti inteleg frustrarea. Sa stii ca Urgent cuvant folosit in denumirea firmei, este doar o abordare de marketing.
    Demult timp firma in cauza este depasita de situatie. Sunt curios dpdv bilant financiar cum vor sta pentru ca mie imi par ca sunt suprasolicitati si nu fac fata situatiei. Drept urmare, personalul din ce in ce mai slab calificat pentru relatia cu clientii este o consecinta a vitezei de dezvoltare. Au cerere multa pentru ceea ce ofera. Schimbarile nu vor aparea curand.

    Apropo, cel mai tare curier si cel mai serios sistem de curierat l-am experimentat pe achizitiile facute din UK. Se pare ca este important si de unde pleaca coletul si in ce conditii se negocieaza realatia cu transportatorul.

  78. VREAU SA STIU SI EU DE CE SPUNETI LA OAMENI CA PACHETUL SE LIVREAZA A DOUA ZI 28.10.2016 ,DUPA CARE SPUNETI CA NU A FOST LIVRAT SI NE ASIGURATI CA VA FI LIVRAT SAMBATA 29.10.2016 PANA LA ORA 11,DAR NICI ACUM NU ESTE LIVRAT,NU VA GANDITI CA NOI APELAM LA SERVICII DE CURIERAT URGENT PT CA POATE AVEM NEVOIE DE PACHETELE RESPECTIVE SI VOI NE CREATI O MARE PROBLEMA DACA NU SUNT LIVRATE LA TIMP!

  79. Salut Remus,
    Din pacate, sunt momente cand tehnologia si fiinta umana doar se incurca una pe alta.
    Insistati la relatii cu clientii trebuie sunat incontinuu pentru a prinde linie libera.
    Mie unul imi rapeste „doar” 30 minute operatiunea de a verifica telefonic status pentru un colet.

  80. Trebuia sa primim un colet ieri cu AWB 812655491 ce a plecat tot din Bucuresti pe 25.10.2016. Am fost apelati de soferul dvs. de pe nr. 0742152360 la ora 16:23 si ni s-a spus ca in cateva minute va ajunge la noi. Colegii mei au stat in firma pana la ora 20:00 iar aceasta persoana cand doream sa o apelam ne-a dat sms ca nu poate vorbi. Asa ceva este inacceptabil. Nu se poate ca un colet sa ajunga in 3 zile din Bucuresti in Bucuresti. Dorim sa stim cand va ajunge acest colet la noi!

  81. Cel mai prost serviciu de curierat. Livrarea dureaza mult mai mult decat prin posta romana – ceea ce nu e normal< doar e serviciu de CURIERAT. Iar la numere de telefon nu rapunde nimeni niciodata

  82. Salut Petru,
    Te rog detaliaza pataniile. Si care au fost procedurile de reclamatie si rezolvare a problemelor raportate.
    Este important sa stim de cat mai multe probleme cat si solutiile aplicate.

  83. cel mai prost si hot curier ce exista in romania sau poate in lume in primul rand miau disparut bani din plic colete pierdute si nici dupa un an nu l au gasit sa nu mai zic de pagube la transport sau intarzieri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *