Am sa va relatez ultima experienta neplacuta cu service-ul post garantie pentru produse Parkside in Romania.
Detin multiple scule Parkside achizitionte de la Lidl Romania, unele dintre ele folosite destul de rar, pentru ca nu lucrez cu ele la nivel profesional. Practic am cumparat sculele pentru nivel hobby sa rezolv diverse probleme pe langa casa. Din experienta mea si cercetarile efectuate, majoritatea sculelor Parkside sunt produse in Europa. Sunt cateva si produse in China dar le poti identifica dupa un cod ce se afla pe eticheta produsului, cel lipit pe produs nu pe ambalaj.
Ideea ca produsele Parkside sunt bune din punct de vedere calitate pret este clar incontestabila.
Nu exista produse la acest nivel calitate pret in Romania de la nici un alt producator.
Acum problemele apar cand ai nevoie de service. Eu unul nu am avut decat 2 situatii in care am avut nevoie de service-ul parkside din Romania si astfel va relatez in continuare experientele mele.
Stiu de la un prieten care detine aproximativ 25 de scule parkside, ca daca produsul este in termenul de garantie, si ai bonul, trimiti email cu dovada bonului se misca rapid cu preluarea lui in service.
Problema apare cand nu ai bonul sau produsul nu mai este in garantie.
Cazul 1 de experienta cu service-ul parkside din Romania.
Service inlocuire acumulator pentru surubelnita electrica parkside PDSSA 12 A1.
Ce faci cu un produs parkside care este mai vechi, functioneaza dar ai nevoie de acumulatori noi? ori te risti sa cumperi de pe amazon, ebay acumulatori sau daca ai noroc sa gasesti pe emag in Romania.
Eu nu am gasit acumulator compatibil direct pentru parkside PDSSA 12 A1. Exista pe piata doar o varianta mai noua B2 gen, care are niste caneluri diferite pe acumulator si nu se potriveste. Deci trebuie sa improvizezi si pierzi garantia, sau arunci instrumentul parkside.
De ce nu ofera producatorul suport si piese de schimb uzuale pentru produse mai vechi? eu am scris si la service parkside din Romania si nu am primit nici un raspuns.
Practic din punct de vedere ecologic este un dezastru. Am ramas cu o scula parkside functionala dar fara acumulator nu este utilizabila. Gen ai scula si te uiti la ea ce fain atarna.
Programe ecologice permanente de recuperare scule contra unor vouchere nu am gasit in Romania. Sunt promotii termporare.
Cazul 2 de experienta cu service-ul parkside din Romania.
Service inlocuire perii carbuni bormasina cu percutie parkside PBH 1500 F6.
Am folosit destul de putin aceasta bormasina decand am cumparat-o, dar cumva cred ca i s-a tocit unul dintre cei doi carbuni conductori.
Ideea este ca fiind un ciocanrotopercutor bunicel am incercat sa il trimit la service, ca poate s-a stricat butonul de pornire sau doar periile trebuiesc schimbate.
De la call center la whatsup si apoi prin scris direct catre service-ul parkside din Romania am tot avut sperante sa ajute cineva.
Surpriza, in manual scrie ca se ofera suport post garantie, dar in realitate nu ofera suport postgarantie. De la call center doar telefonic au putut sa imi comunice ca daca a depasit 3 ani de la achizitie, service-ul local nu mai acorda servicii suport, reparatie etc.
Problema este ca nu am gasit nici service terta parte care sa se ocupe de produse parkside, sa zicem ca nu este distribuitor sau service autorizat parkside.
Pe olx gasesti o multime de scule parkside dar nu gasesti service-uri.
Am gasit perii de carbune pe ebay si intr-un magazin online din UK.
https://www.topdealsonline.shop/collections/parkside/products/carbon-brushes-for-parkside-pbh1500-e5-f6-f7-sds-hammer-drill-1500w-240v
Am intrebat si la service-ul din Romania daca au astfel de perii ca le cumpar de la ei daca le au, sa schimbi carbunii e simplu daca ii ai.
Update situatie service bormasina Parkside, am pus perii chinezesti din piata, ajustate la pila, DAR nu sunt compatibile. Cei de la service Parkside Romania, dupa un telefon in care au preluat cazul meu si au inteles, au spus ca fac comanda la fabrica si ne anunta cand au venit pe stoc la service ca sa trimita curier sa ridice echipamentul. Problema este ca au trecut luni de zile si nu s-a mai intamplat nimic. La email-uri nu mai raspund.
In 2024 am sunat la numarul de telefon de pe site-ul Lidl sa cer la service clienti pentru a baga o lampa in service. Problema este ca am trimis detalii pe site despre produs, bon etc si ….asteapta ca, defapt nu se intampla nimic. Reiau procesul ca mai sunt cateva luni si vor spune ca a iesit produsul din garantie.
Concluzia mea ca si experienta cu garantia si service-ul pentru Parkside sau alte produse electronice din LIDL este una negativa. Nu am reusit sa repar nimic. F F F ciudat, avand in vedere reclama agresiva a brandului Parkside cu Arnold Schwarzenegger.
Din punct de vedere ecologic este un dezastru sa ai scule care zac aiurea si asteapta sa le duci undeva gen la remat.
Daca produsele de tip ambalaj sunt obligati sa le preia cumva din piata in care le vand, de ce nu se preiau si sculele? dpdv ecologic ma indoiesc ca aruncarea unor scule se face conform indicatiilor.
cred ca majoritatea ajung la gunoi general cel mult aruncate la metal sau platic desii ele sunt pline de fier, cupru, plastic.
Deci, in prezent desi sunt multumit de calitatea si pretul produselor parkside, voi renunta sa mai achizitionez scule parkside din lipsa de suport service post garantie.
Dezamagire totala, daca nu folosesti sculele pana le rupi cum sunt cei ce lucreaza in constructii atunci posibil sa fi si tu dezamagit de un produs bun dar care nu are suport de la service.
Sunt multe cazuri in care o reparatie minora salveaza o scula functionala. Spre exemplu de curand am cumparat acumulatori noi de la Panzer, care este marca proprie Dedeman. Tot pentru Panzer am schimbat un buton de start cu 50 lei reparati totala pe o autofiletanta care costa in mod normal 180 lei + 140 lei acumulator nou.
Cel mai important aspect cand cumperi scule electrice este sa ai suport pe termen lung. Astfel ca alegerea unei marci care este prezenta cu service-uri locale pe toata Romania este prioritar. Chiar daca folosesti produsele la nivel de hobby sau la nivel de constructor profesionist, service-ul este foarte important. Sunt sigur ca nu toate sculele au nevoie de piese scumpe cand se strica, iar multe merita reparate.
Ar fi interesant sa primesti un voucher de casare pe o scula stricata ce nu merita sa o repari dpdv cost. Service-ul sa iti poata oferi un voucher de casare iar ei sa caseze corect produsul. Iar tu ca si client ai un voucher de reducere ce te tine legat de marca aia, ca mai cumperi ceva.
Garantie lidl parkside contact
Am un produs defect, cum pot să îl repar? Care este politica de retur?
Pentru repararea produsului în perioada de garanție, puteti contacta direct partenerul service la numarul de telefon sau pe adresa de mail disponibile pe manualul de instructiuni al produsului dumneavoastra. Manualul de instructiuni poate fi gasit online, prin introducerea codului IAN, codului EAN sau denumirea produsului in bara de cautare de aici. (*Platforma conține doar informații despre produsele nealimentare, marcă proprie)
De asemenea, puteți contacta numărul echipei Serviciul Clienti Lidl dedicat aspectelor privind garanția produselor, la tel: 0800896637, gratuit, de luni pâna duminică, între 08:00 – 19:00 cu excepția sărbătorilor legale, (* numărul este apelabil doar de pe teritoriul României) sau puteți completa formularul nostru de contact , iar noi vom redirecționa cererea de reparare la partenerul service responsabil de produsul dumneavoastră.
În plus, în maximum 30 de zile de la achiziție, puteți să vă adresați șefului de magazin cu bonul de casă pentru a vă restitui contravaloarea produsului neconform sau pentru a vi-l schimba, în limita stocului disponibil.
Returul poate fi efectuat doar dacă produsul a fost achitat cash sau cu un card bancar. Dacă ați ales o altă metodă de plată, returul în magazin nu este posibil și vă îndrumăm să ne contactați pentru a verifica situația semnalată.
https://serviciul-clienti.lidl.ro/SelfServiceRO/s/contactsupport
Am si eu doua scule parkside cu cate doi acumulatori pe care nu ai pot repara ca nu egzista servis si deci le pot arunca. Indemn pe toata lumea sa se gandeasca de doua ori inainte sa cumpere aceste scule.MARE TEAPA!
Niște hoți, gunoaie de oameni, lidl aduce produse dar la garantie este foarte greu sa mai repari ceva
Caut pereche pinioane la PFS710B1, fierăstrău sabie, 220 volți.
Este binevenit un astfel de comentariu. Cred că ar fi bine să posta mai mulți, problemele de care ne lovim. Ne ajuta sa avem o perspectivă mai largă și să ne orientam spre ceva mai bun. De exemplu în acest caz, ar fi de folos pt. mai multe persoane să afle care produse hobby sunt cât de cât bune și au piese de schimb pentru timp mai îndelungat.
Salut!
Un contact pentru sus-numitul service Parkside România poți să împărtășești?