Cum ma ajuta un sistem CRM

Cum ma ajuta un sistem CRM?

Cand auziti acronimul CRM in lumea afacerilor, nu va lasati descurajati. CRM vine de la Customer Relationship Management si tradus pur si simplu inseamna administrarea relatiilor cu clientii. Urmatoarea intrebare, ce probabil va vine automat in minte este: cand imi trebuie o solutie CRM si ce poate face pentru organizatia mea? Cum ma ajuta un sistem CRM?

Sistem CRM Definitie

General vorbind, in cele mai multe întreprinderi, sistemul CRM este adesea vazut ca o baza de gestionare a contactelor pentru clienti, sau o aplicatie pentru marketing asistata de calculator. O solutie CRM este mult mai mult decat atat. Utilizarea unui sistem CRM este benefic ca strategie de afaceri pentru aducerea de informatii esentiale afacerii pentru satisfacerea clientului prin oferirea de servicii si produse mai bune.

Utilizarea unui aplicatii de gestiune a clientilor duce de obicei la cresterea nivelului de retentie a clientilor si revenirea acestora cu cereri noi, ceea ce este bine pentru afaceri.

Cum poate un CRM sa realizeze toate acestea? Ganditi-va la toate datele pe care le aveti în companie in mai multe fisiere sau aplicatii, informatii cu scopul de a vinde mai mult. Cel mai probabil aceste informatii sunt printr-un program de contabilitate sau alte programe de gestione a operatiunilor.

Sistemul CRM centralizeaza aceste informatii relevante si le afiseaza echipei dvs. de vanzari sau de alti angajati, in functie de rolul si nivelul de acces definit. Nu este nevoie ca sistemul sa arate tuturor utilizatorilor informatiile în cazul în care nu este necesar.
Utilizatorii primesc informatiile de care au nevoie rapid si usor, economisind timp pretios pentru toata lumea, mai ales pentru client.

CRM –ul te ajuta sa gasesti toata despre un client existent sau potential. Elemente cum ar fi e-mail-uri, propuneri, formulare de contact, facturi, contracte, informatii de contact, si orice alte informatii care credeti ca sunt necesare pentru a urmari activitatea clientii dumneavoastra.

Sistemul CRM poate fi ca un dulap in forma electronica in care se poate stoca informatia legata de evenimente cu clientii sau furnizorii, cum ar fi întalniri, propuneri, contracte sau e-mailuri.
Se pot înregistra si alte informatii pe care le specificati pentru toti utilizatorii sau doar pentru anumiti utilizatori sau departamente.

Este un sistem electronic care va sprijina in asigurarea unei activitati de vanzare profitabila. Un sistem prin care angajatii pot sustine cresterea afacerilor avand informatiile necesare la dispozitia lor usor si rapid. Sistemul CRM este un element cheie în mentinerea si dezvoltarea satisfactiei clientilor.